Szanowni !!!
Zacznę od tego że jestem totalnym laikiem ;) i poszukuję prostego i czytelnego schematu podłączenia sterownika ROW-02.
Obwody:
1. Oświetlenie ogrodowe
2. Robot do koszenia trawy
Wszystko planuje zmieścić w gniazdu zew. 230V i połączyć z domowym routerem. Plan wydawał się prosty, ale po obejrzeniu kilkunastu filmików na Youtube poległem ;), miałem także nadzieję że znajdę podobny wątek na forum ale tu także bez większych sukcesów.
Na ten moment wygląda to tak jak w załączeniu ;) Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Daniel
ROW-02 schemat podłączenia
-
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Zakładając, że środkowy przewód jest zasilający, a robot i oświetlenie są z prawej i z lewej oraz nie przekraczają 2x5A to będzie mniej więcej tak jak poniżej na zdjęciu.
Jeśli chcesz łączni do tego podłączyć do L oraz In1 i In2 do łącznika.
PS.
Przydadzą Ci się złączki wago oraz większa dziura w ścianie... ale masz styropian to wygrzebiesz miejsce.
Jeśli chcesz łączni do tego podłączyć do L oraz In1 i In2 do łącznika.
PS.
Przydadzą Ci się złączki wago oraz większa dziura w ścianie... ale masz styropian to wygrzebiesz miejsce.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Cudownie..
Nie spodziewałem się aż tak profesjonalnego schematu.
Dzięki serdeczne...
p.s lecę na ogród skręcać...

Nie spodziewałem się aż tak profesjonalnego schematu.
Dzięki serdeczne...
p.s lecę na ogród skręcać...
-
Nie zapomnij bezpieczników wyłączyć 

Widzimy się na Supla Offline Party Season 2025

-
Po co? Przynajmniej będzie miał pewność, który przewód jest zasilający
Ps. To oczywiście żart. Bezwzględnie na czas montażu należy wyłączyć zasilanie obwodu.

Ps. To oczywiście żart. Bezwzględnie na czas montażu należy wyłączyć zasilanie obwodu.
Last edited by Robert Błaszczak on Sat Apr 17, 2021 8:59 pm, edited 1 time in total.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak