viewtopic.php?t=6212bogdan55nr@op.pl wrote: Mon Nov 07, 2022 2:41 pm bogdan55nr@op.pl
Jak zaktualizować wersje na wyższą?
SRW-01 - rozłączenie, kalibracja
-
- Posts: 1172
- Joined: Thu Sep 02, 2021 1:06 pm
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
-
- Posts: 11
- Joined: Wed Apr 08, 2020 4:57 am
Wersje oprogramowania zmienione 2.8.53.
Czytałem kiedyś że można ustawić aby z przycisku otwierać wszystkie rolety.
Czy jest to możliwe na obecnych sterownikach i nowej wersji oprogramowania?
Czytałem kiedyś że można ustawić aby z przycisku otwierać wszystkie rolety.
Czy jest to możliwe na obecnych sterownikach i nowej wersji oprogramowania?
-
- Posts: 11
- Joined: Wed Apr 08, 2020 4:57 am
Już wszystko ogarnięte. Można ustawiać różne zadania dla grup rolet w zależności ile razy zostanie naciśnięty przycisk.
Dziękuję za pomoc.
Dziękuję za pomoc.
-
- Posts: 12
- Joined: Sun Nov 27, 2022 9:07 am
Witam,
Podłączę się pod temat.
Mamy w domu założone sterowniki rolet 9 szt. Sterowniki założone na przełomie sierpnia i września.
Sytuacja wygląda następująco aktualnie w jednym oknie bardzo często słychać cyknięcie sterownika i roleta się nie otwiera albo nie zamyka, mam również skonfigurowanie otwarcie rolet z harmonogramu i jest to samo. Czasami zadziała a czasami tylko cyknięcie słychać i roleta się nie rusza (bez steroników rolety działają bez problemu).
drugim problemem który mnie bardziej frapuje jest zawodność niestety. W poniedziałek elektrycy którzy montowali sprzęt przyjadą z jednym sterownikiem z reklamacji i zabiorą kolejny. Sytuacja wygląda następująco w pewnym momencie sterowniki się rozłączają (w aplikacji jako rozłączone, a fizycznie na sterowniku żadna dioda nie działa dwa sterowniki w ciągu miesiąca pierwszy padł 2.11 teraz kolejny 26.11.
Co może być przyczyną? Instalacja w domu jest nowa. Świeżo zakończona budowa instalacja w pełni sprawna.
Zastanawiam się nad kupnem sterowników do lamp z Zamela i jeszcze innych ale niepokoi mnie awaryjność ;/ Na 9 sterowników 2 padły całkowicie, a jeden przerywa. Z innymi szczególnej awaryjności jakieś nie zauważyłem.
Poniżej screen z aplikacji odnośnie sterowników. Sterowniki rozłączone to padnięte...
Podłączę się pod temat.
Mamy w domu założone sterowniki rolet 9 szt. Sterowniki założone na przełomie sierpnia i września.
Sytuacja wygląda następująco aktualnie w jednym oknie bardzo często słychać cyknięcie sterownika i roleta się nie otwiera albo nie zamyka, mam również skonfigurowanie otwarcie rolet z harmonogramu i jest to samo. Czasami zadziała a czasami tylko cyknięcie słychać i roleta się nie rusza (bez steroników rolety działają bez problemu).
drugim problemem który mnie bardziej frapuje jest zawodność niestety. W poniedziałek elektrycy którzy montowali sprzęt przyjadą z jednym sterownikiem z reklamacji i zabiorą kolejny. Sytuacja wygląda następująco w pewnym momencie sterowniki się rozłączają (w aplikacji jako rozłączone, a fizycznie na sterowniku żadna dioda nie działa dwa sterowniki w ciągu miesiąca pierwszy padł 2.11 teraz kolejny 26.11.
Co może być przyczyną? Instalacja w domu jest nowa. Świeżo zakończona budowa instalacja w pełni sprawna.
Zastanawiam się nad kupnem sterowników do lamp z Zamela i jeszcze innych ale niepokoi mnie awaryjność ;/ Na 9 sterowników 2 padły całkowicie, a jeden przerywa. Z innymi szczególnej awaryjności jakieś nie zauważyłem.
Poniżej screen z aplikacji odnośnie sterowników. Sterowniki rozłączone to padnięte...
-
- Posts: 19243
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
W temacie awaryjności pod względem sprzętowym powinien wypowiedzieć się Zamel.
Na tych padniętych sprawdź jaki tam jest numer na obudowach. W przypadku tej cykającej ułóż inaczej przewody w puszce i dokręć zaciski śrubowe.
Na tych padniętych sprawdź jaki tam jest numer na obudowach. W przypadku tej cykającej ułóż inaczej przewody w puszce i dokręć zaciski śrubowe.
-
- Posts: 12
- Joined: Sun Nov 27, 2022 9:07 am
Dzięki, a więc czekam na informację od Zamela też
Myślałem że Ty jesteś z supportu od nich
Myślałem że Ty jesteś z supportu od nich
-
- Posts: 1966
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Nie mamy żadnego problemu z awaryjnością urządzeń. Chętnie bym się przyjrzał sterownikowi, który nie działa. Możesz odesłać go bezpośrednio do mnie.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 12
- Joined: Sun Nov 27, 2022 9:07 am
Sterownik przyjdzie do Państwa z reklamacji z hurtowni:Mirosław F. wrote: Mon Nov 28, 2022 5:29 am Nie mamy żadnego problemu z awaryjnością urządzeń. Chętnie bym się przyjrzał sterownikowi, który nie działa. Możesz odesłać go bezpośrednio do mnie.
Elektryk Hurt Muszyński Andrzej
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Bracka 1
Pierwszy sterownik, który padł powinien już u Was być.
Dane sterowników, które padły:
1) Sterownik który powinien już u Was być:
2) Sterownik, który dzisiaj został zdemontowany i będzie na pewno do Was dostarczony:
Jesli będzie miał Pan informacje, co było przyczyną "padnięcia" sterowników poproszę o informację.