Teraz już wiem żeby tak robić.
@pzugmunt pisał ze sprawdzi logi. Po logach gdzie był podłączany sterownik powinniście dojść czy sterownik był u Was w serwisach naprawiany…
Okres czasowy 10.12.2022 do 29.03.2023
Proszę o informację czy sterownik był u Was i co się działo w logach. Będę wiedział czy dystrybutor dział uczciwie…
Bo na razie Cień pada na Was bo oni „podobno” odsyłają do Was sprzęt…
SRW-01 - rozłączenie, kalibracja
-
- Posts: 1959
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Ja również postaram się zdobyć protokół reklamacyjny jeżeli sterownik był u Nas to reklamacja napewno była rejestrowana.Kondrot wrote: ↑Wed Mar 29, 2023 5:25 am Teraz już wiem żeby tak robić.
@pzugmunt pisał ze sprawdzi logi. Po logach gdzie był podłączany sterownik powinniście dojść czy sterownik był u Was w serwisach naprawiany…
Okres czasowy 10.12.2022 do 29.03.2023
Proszę o informację czy sterownik był u Was i co się działo w logach. Będę wiedział czy dystrybutor dział uczciwie…
Bo na razie Cień pada na Was bo oni „podobno” odsyłają do Was sprzęt…
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 1959
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Mieliśmy reklamację od tego dystrybutora dnia 12.01.2023, w której znajdowały się dwa sterowniki SRW-01. W obu sterownikach zostało wymienione oprogramowanie, więc zmienił się GUID. Po tej dacie nie było więcej żadnego SRW-01.Kondrot wrote: ↑Wed Mar 29, 2023 5:05 amO tej sprawie pisaliśmy 28.11.2022 z Panem w tym poście.Mirosław F. wrote: ↑Wed Mar 29, 2023 5:01 amCzy Ty osobiście reklamowałeś w ZAMELU, czy przez hurtownię?Kondrot wrote: ↑Wed Mar 29, 2023 4:58 am Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…
Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…
GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57
Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
Sterowniki zostały oddane przez elektyktrykow którzy robili montaż do:
Elektryk Hurt Muszyński Andrzej
44-300 Wodzisław Śląski
ul. Bracka 1
I oni to reklamowali albo odsyłali do Was.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 12
- Joined: Sun Nov 27, 2022 9:07 am
Dziękuję za informację Panie Mirosławie a czy jest Pan w stanie sprawdzić czy sterownik o numerze GUID jaki napisałem wyżej był u Was i czy jest jakiś protokół reklamacyjny z tego sterownika?
Bo coś mi nie pasuje bardzo... A chciałbym wiedzieć co i jak zanim pojadę do hurtowni.
Bo coś mi nie pasuje bardzo... A chciałbym wiedzieć co i jak zanim pojadę do hurtowni.
-
- Posts: 1959
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Tego nie jestem w stanie sprawdzić w żaden sposób.Kondrot wrote: ↑Wed Mar 29, 2023 7:22 am Dziękuję za informację Panie Mirosławie a czy jest Pan w stanie sprawdzić czy sterownik o numerze GUID jaki napisałem wyżej był u Was i czy jest jakiś protokół reklamacyjny z tego sterownika?
Bo coś mi nie pasuje bardzo... A chciałbym wiedzieć co i jak zanim pojadę do hurtowni.
Najlepiej wyślij uszkodzony do mnie. Wymienię Ci go.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 12
- Joined: Sun Nov 27, 2022 9:07 am
OK dziękuję.
Jak będzie jakiś problem z kolejnym - oby nie - to bezpośrednio wyślę.
A czy jest jakaś możliwość żeby ustalić czy konkretny sterownik był u Was na serwisie?
Dziękuję za informację i pomoc.
Jak będzie jakiś problem z kolejnym - oby nie - to bezpośrednio wyślę.
A czy jest jakaś możliwość żeby ustalić czy konkretny sterownik był u Was na serwisie?
Dziękuję za informację i pomoc.
-
- Posts: 1959
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Nie ma takiej możliwości by sprawdzić, czy akurat ta sztuka była u Nas.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 19231
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
W backupie z dnia poprzedniego widnieje urządzenie o wskazanym identyfikatorze GUID.Kondrot wrote: ↑Wed Mar 29, 2023 4:58 am Wiem ze musiało być już wcześniej podłączone…
Dlatego tutaj pisze bo jest to nieładne postępowanie…
GUID FC44B265-B7CF-DDB5-D7C1-C229FE4CF37E
WerOpr2.8.53
Zarejestrowany22.09.2022, 18:57
Wczoraj dostałem go jako nowe urządzenie, a 10.12.2022 został ten sterownik odemnie odebrany jako uszkodzony (nie działał prawidłowości) i dostałem nowy.
Oznacza to, że otrzymałeś ten sam egzemplarz. Stąd też data rejestracji z 22r.
-
- Posts: 1189
- Joined: Wed Jan 15, 2020 8:17 pm
Dziś miałem taka sytuację.. zamykam roletę, roleta się zamknęła ale po chwili widzę w aplikacji że jest na czerwono czyli rozłączona.. jak wróciła sprwdzam pod "i" i faktycznie się zrestartował moduł, ale wchodzę w jej sterowanie i pokazuje ze jest otwarta, procent zamknięcia 0% o co chodzi ze się tak rozkalibrował? Jest to też widoczne w logach.
Mam dwa moduły zamela do rolet i 4 moduły DIY na esp8266 i esp32, i te poskładane mają znacznie większe uptime od tych zamela, zamele często się restartuje czy to tak ma być?
Ten z krótkim uptime to opisywany zamel.
Mam dwa moduły zamela do rolet i 4 moduły DIY na esp8266 i esp32, i te poskładane mają znacznie większe uptime od tych zamela, zamele często się restartuje czy to tak ma być?
Ten z krótkim uptime to opisywany zamel.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.