mSRW-01 problem kalibracji

User avatar
klew
Posts: 9413
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Koper wrote: Mon Sep 18, 2023 11:52 am Witam

Również mam problem z mSRW-01 - kupione tuż po premierze ale montowane ostatnio.
Rolety Oknoplast z silnikiem mobius.

Problem jest następujący - auto-kalibracja przeprowadzi się poprawnie i z aplikacji rolety działają OK. Po dojściu do początku/końca msrw "tyka" odłączenie prądu. Ale przy naciśnięciu z klawisza na ścianie czas podawania napięcia jest znacznie dłuższy +10s, +17s... różnie to bywa. I po całej takiej akcji dostaję informacje o utracie auto-konfiguracji.
Jak ręcznie ustawię czas otwarcia/zamknięcia to jest tak samo - msrw dodaje czas do pracy przy naciśnięciu przyciskiem ściennym.
Dodatkowy czas pracy jest dodawany przy poruszaniu roletami na skrajnych pozycjach. Ze względów historycznych, te czasy są różne, zależnie od tego skąd pochodzi źródło polecenia (przycisk, apka, harmonogram).
Przekaźnik może być przez pewien czas załączony po osiągnięciu skrajnej pozycji. Jeśli chcesz ten czas skrócić, to można to zrobić w trybie cfg urządzenia (przez http:/192.168.4.1)

Samo sterowanie z przycisku, czy z apki, nie ma wpływu na alarmy. Podobnie ten margines czasu, gdy przekaźnik jest włączony w skrajnej pozycji, też nie ma wpływu na alarmy.

Chyba, że silnik pracuje i pobiera prąd po osiągnięciu skrajnej pozycji, to wtedy będą zgłaszane problemy.

Podaj dokładny model silnika w rolecie, to spróbuję coś więcej sprawdzić.
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
Koper
Posts: 7
Joined: Fri Sep 04, 2020 11:46 am

Post

klew wrote: Mon Sep 18, 2023 12:38 pm
Koper wrote: Mon Sep 18, 2023 11:52 am Witam

Również mam problem z mSRW-01 - kupione tuż po premierze ale montowane ostatnio.
Rolety Oknoplast z silnikiem mobius.

Problem jest następujący - auto-kalibracja przeprowadzi się poprawnie i z aplikacji rolety działają OK. Po dojściu do początku/końca msrw "tyka" odłączenie prądu. Ale przy naciśnięciu z klawisza na ścianie czas podawania napięcia jest znacznie dłuższy +10s, +17s... różnie to bywa. I po całej takiej akcji dostaję informacje o utracie auto-konfiguracji.
Jak ręcznie ustawię czas otwarcia/zamknięcia to jest tak samo - msrw dodaje czas do pracy przy naciśnięciu przyciskiem ściennym.
Dodatkowy czas pracy jest dodawany przy poruszaniu roletami na skrajnych pozycjach. Ze względów historycznych, te czasy są różne, zależnie od tego skąd pochodzi źródło polecenia (przycisk, apka, harmonogram).
Przekaźnik może być przez pewien czas załączony po osiągnięciu skrajnej pozycji. Jeśli chcesz ten czas skrócić, to można to zrobić w trybie cfg urządzenia (przez http:/192.168.4.1)

Samo sterowanie z przycisku, czy z apki, nie ma wpływu na alarmy. Podobnie ten margines czasu, gdy przekaźnik jest włączony w skrajnej pozycji, też nie ma wpływu na alarmy.

Chyba, że silnik pracuje i pobiera prąd po osiągnięciu skrajnej pozycji, to wtedy będą zgłaszane problemy.

Podaj dokładny model silnika w rolecie, to spróbuję coś więcej sprawdzić.
Witam

Mobilus M35EP i M45EP - w zależności od wielkości rolety.
Koper
Posts: 7
Joined: Fri Sep 04, 2020 11:46 am

Post

instrukcja od tej rolety ;)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
klew
Posts: 9413
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

Koper wrote: Mon Sep 18, 2023 1:35 pm instrukcja od tej rolety ;)
Nie czytałem całości dokładnie, ale wygląda jakby ten napęd uruchamiał jakieś dodatkowe funkcje (np programowanie czułości wykrywania przeszkód), poprzez przytrzymanie przycisku gdy roleta jest w skrajnej pozycji.
Możliwe że mSRW wykrywa wtedy pobór prądu i dlatego zaczyna zgłaszać problem z utraconą kalibracją.
Spróbuj ustawić w trybie cfg minimalne czasy dodawane przy skrajnych pozycjach i zobacz czy problem zniknie.
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
szymboz
Posts: 18
Joined: Mon Jun 03, 2019 7:55 pm

Post

U mnie problem pozostał. Musiałem wyłączyć autokalibracje i ręcznie ustawić czasy. Gdybym to wiedział kupiłbym klientowi starsze dużo tańsze SRW. Grosz bezsensu wydany.
User avatar
Mirosław F.
Posts: 1939
Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
Location: Pszczyna - ZAMEL

Post

szymboz wrote: Mon Sep 18, 2023 8:32 pm U mnie problem pozostał. Musiałem wyłączyć autokalibracje i ręcznie ustawić czasy. Gdybym to wiedział kupiłbym klientowi starsze dużo tańsze SRW. Grosz bezsensu wydany.
Przepraszam, ale po serwisie tych 23 szt. pisałeś, że nie działają. Cały dział techniczny próbował się z Tobą skontaktować ale nikt nie odbierał telefonu.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
User avatar
klew
Posts: 9413
Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
Location: Wrocław

Post

szymboz wrote: Mon Sep 18, 2023 8:32 pm U mnie problem pozostał. Musiałem wyłączyć autokalibracje i ręcznie ustawić czasy. Gdybym to wiedział kupiłbym klientowi starsze dużo tańsze SRW. Grosz bezsensu wydany.
Jaki tam jest model silnika od rolet?
Kiedy będzie Supla Offline Party / SOP#2025 ?
szymboz
Posts: 18
Joined: Mon Jun 03, 2019 7:55 pm

Post

Właśnie, że nie mam zielonego pojęcia. Klient też nie wie. Spróbuję się dowiedzieć od sprzedawcy okien.
shalion
Posts: 3
Joined: Fri Aug 20, 2021 9:49 am

Post

Jaka jest najnowsza wersja oprogramowania ?
Mam 2.7.24
User avatar
Robert Błaszczak
Posts: 4273
Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
Location: Zielona Góra

Post

Pozdrawiam
Robert Błaszczak


Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl

Return to “ZAMEL mSRW-01”