W nocy wywaliło internet ze strony dostawcy i po naprawie usterki jeden z modułów ROW-01 nie łączył się kompletnie z wifi.
Pozostałe ROWy, RNW, sonoff zsuplowany oraz inne urządzenia wifi połączyły się i działają ok.
Posprawdzałem instalację - zasilanie, guziki, puszka itp. - wszystko ok.
Założyłem zapasowy moduł i działa bez problemów po dodaniu do sieci.
Ten uszkodzony podpiąłem teraz na biurku - cały czas miga szybko dioda config, ale:
- nie stawia własnej sieci wifi
- nie reaguje na guzik config
- nie reaguje na wejścia IN (był skonfigurowany na monostabilny)
- nie widać go w SUpli - czerwony/rozłaczony stan
- wielokrotne właczanie zasilania nic nie zmienia - nadal szybko mruga
Jakieś pomysły jak go reaktywować?
Czy po prostu padł i zbieg okoliczności z zanikiem wifi?
ROW-01 padł?
-
- Posts: 8357
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Spróbuj przytrzymać mu przycisk cfg >5s - może reset do ustawień fabrycznych zadziała. Po 5 s powinien na chwilę przestać mrugać i wstać znowu w trybie cfg.
Jak nie będzie rozgłaszał sieci, to musiało się tam coś uszkodzić mocniej.
Jak nie będzie rozgłaszał sieci, to musiało się tam coś uszkodzić mocniej.
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2
-
- Posts: 8
- Joined: Mon Nov 01, 2021 11:00 am
Próbowałem - obojętnie jak długo trzymam config, to nic się nie dzieje.
Mam nadzieję, że to pojedynczy przypadek bo podziałała niecałe 2 lata, a mam światło w całym domu na Supli.
Wszystko jest na ROWach zamiast chińczyków, bo liczyłem na dłuższą żywotność mając na uwadzę przyszłe prucie puszek...
Mam nadzieję, że to pojedynczy przypadek bo podziałała niecałe 2 lata, a mam światło w całym domu na Supli.
Wszystko jest na ROWach zamiast chińczyków, bo liczyłem na dłuższą żywotność mając na uwadzę przyszłe prucie puszek...
-
- Posts: 1797
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Spokojnie. To przypadek, który chciałbym zbadać. Prześlij do mnie to cacko.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 8
- Joined: Mon Nov 01, 2021 11:00 am
Cześc, dzięki za wsparcie i wymianę ROWa przez Zamel - po wymianie wszystko działa ok.Mirosław F. wrote: ↑Mon Dec 04, 2023 5:31 pm Spokojnie. To przypadek, który chciałbym zbadać. Prześlij do mnie to cacko.
Pozostałe ROWy itp. również nadal działają bez jakichkolwiek problemów, więc po prostu miałem pecha z tą jedną sztuką.