W nocy wywaliło internet ze strony dostawcy i po naprawie usterki jeden z modułów ROW-01 nie łączył się kompletnie z wifi.
Pozostałe ROWy, RNW, sonoff zsuplowany oraz inne urządzenia wifi połączyły się i działają ok.
Posprawdzałem instalację - zasilanie, guziki, puszka itp. - wszystko ok.
Założyłem zapasowy moduł i działa bez problemów po dodaniu do sieci.
Ten uszkodzony podpiąłem teraz na biurku - cały czas miga szybko dioda config, ale:
- nie stawia własnej sieci wifi
- nie reaguje na guzik config
- nie reaguje na wejścia IN (był skonfigurowany na monostabilny)
- nie widać go w SUpli - czerwony/rozłaczony stan
- wielokrotne właczanie zasilania nic nie zmienia - nadal szybko mruga
Jakieś pomysły jak go reaktywować?
Czy po prostu padł i zbieg okoliczności z zanikiem wifi?
ROW-01 padł?
-
- Posts: 10203
- Joined: Thu Jun 27, 2019 12:16 pm
- Location: Wrocław
Spróbuj przytrzymać mu przycisk cfg >5s - może reset do ustawień fabrycznych zadziała. Po 5 s powinien na chwilę przestać mrugać i wstać znowu w trybie cfg.
Jak nie będzie rozgłaszał sieci, to musiało się tam coś uszkodzić mocniej.
Jak nie będzie rozgłaszał sieci, to musiało się tam coś uszkodzić mocniej.
-
- Posts: 8
- Joined: Mon Nov 01, 2021 11:00 am
Próbowałem - obojętnie jak długo trzymam config, to nic się nie dzieje.
Mam nadzieję, że to pojedynczy przypadek bo podziałała niecałe 2 lata, a mam światło w całym domu na Supli.
Wszystko jest na ROWach zamiast chińczyków, bo liczyłem na dłuższą żywotność mając na uwadzę przyszłe prucie puszek...
Mam nadzieję, że to pojedynczy przypadek bo podziałała niecałe 2 lata, a mam światło w całym domu na Supli.
Wszystko jest na ROWach zamiast chińczyków, bo liczyłem na dłuższą żywotność mając na uwadzę przyszłe prucie puszek...
-
- Posts: 1998
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Spokojnie. To przypadek, który chciałbym zbadać. Prześlij do mnie to cacko.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 8
- Joined: Mon Nov 01, 2021 11:00 am
Cześc, dzięki za wsparcie i wymianę ROWa przez Zamel - po wymianie wszystko działa ok.Mirosław F. wrote: Mon Dec 04, 2023 5:31 pm Spokojnie. To przypadek, który chciałbym zbadać. Prześlij do mnie to cacko.
Pozostałe ROWy itp. również nadal działają bez jakichkolwiek problemów, więc po prostu miałem pecha z tą jedną sztuką.
-
- Posts: 4
- Joined: Wed May 08, 2024 9:14 am
Witam,
Czy ten problem, że niektóre moduły (ROW-02, RNW-01) padają, to jakiś problem sprzętowy czy softwarowy? U mnie padło już 6 modułów z 30 i raczej na 99.9% uszkodzenie następuje zawsze w przypadku zaniku wifi. Później czasami wstaną po odłączeniu/załączeniu zasilania, ale żeby za parę dni znowu przestać działać. Dotychczasowe sztuki udało się wymienić w ramach reklamacji, ale zastanawiam się co będzie po gwarancji. Najgorsze też to wypruwanie modułów z ciasnych puszek...
Czy ten problem, że niektóre moduły (ROW-02, RNW-01) padają, to jakiś problem sprzętowy czy softwarowy? U mnie padło już 6 modułów z 30 i raczej na 99.9% uszkodzenie następuje zawsze w przypadku zaniku wifi. Później czasami wstaną po odłączeniu/załączeniu zasilania, ale żeby za parę dni znowu przestać działać. Dotychczasowe sztuki udało się wymienić w ramach reklamacji, ale zastanawiam się co będzie po gwarancji. Najgorsze też to wypruwanie modułów z ciasnych puszek...
-
- Posts: 1998
- Joined: Tue Aug 22, 2017 8:09 pm
- Location: Pszczyna - ZAMEL
Nie zaobserwowaliśmy takiego problemu na większą skalę. Proszę, aby taki moduł który ulegnie uszkodzeniu przesłać bezpośrednio do mnie celem diagnozy.
43-200 Pszczyna
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
ul. Zielona 27
Wsparcie techniczne: 32 211-35-55
-
- Posts: 2009
- Joined: Wed Aug 24, 2016 7:26 pm
- Location: Opole
Stawiałbym na pulę DHCP której zabrakło w routerze.
-
- Posts: 1211
- Joined: Wed Jan 15, 2020 8:17 pm
Musiałby mieć zajęte 254 adresy IP aby brakło puli tak mi się wydaje, poza tym pisał że, nie mógł go wprowadzić w tryb config a to raczej z DHCP nic wspólnego nie ma.
-
- Posts: 4443
- Joined: Sat Dec 22, 2018 8:55 pm
- Location: Zielona Góra
253 jak już
Bardzo dużo routerów domyślnie ma ustawioną o wiele mniejszą pulę adresów na usłudze DHCP. Dodatkowo z powodu różnych błędów zapycha im się tablica MAC. Dlatego czasami pomaga restart samego routera. Warto także aktualizować firmware routerów.
Niestety cena idzie w parze z jakością tych urządzeń. Nie bez powodu TP-Link ma trafić na czarną listę w USA.
Bardzo dużo routerów domyślnie ma ustawioną o wiele mniejszą pulę adresów na usłudze DHCP. Dodatkowo z powodu różnych błędów zapycha im się tablica MAC. Dlatego czasami pomaga restart samego routera. Warto także aktualizować firmware routerów.
Niestety cena idzie w parze z jakością tych urządzeń. Nie bez powodu TP-Link ma trafić na czarną listę w USA.
Pozdrawiam
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl
Robert Błaszczak
Moja prywatna strona: www.blaszczak.pl