Harmonogramy

Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1833
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Rybna

pt lut 15, 2019 8:12 pm

Kiedy ja na prawdę taką mam. To bardzo pomaga przy implementacji bo upewniam się że wszędzie ustawienia użytkownika są wzięte pod uwagę.

Ech, chciej być profesjonalny.
Awatar użytkownika
Lector
Posty: 571
Rejestracja: pt lis 17, 2017 2:26 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

pn maja 27, 2019 8:00 am

Ostatnio przeglądałem swoje harmonogramy bo zauważyłem jeden problem, po mojej stronie złą godzinę ustawiłem :P

Ale wpadło mi przy okazji coś w oko.
A chodzi o czasy wykonanych i zaplanowanych na stronie harmonogramu.
Screenshot_2019-05-27 Harmonogram ID1296 - SUPLA Cloud.png
Screenshot_2019-05-27 Harmonogram ID1296 - SUPLA Cloud.png (18.41 KiB) Przejrzano 1235 razy
Jak dla mnie powiększaną czcionką powinien być ostatnio wykonany i ewentualnie pierwszy zaplanowany.
W tej chwili jest pierwszy wykonany z trzech.
A i może przydałby się nagłówek "Zaplanowane"?
Nie spełniony automatyk.
XiaomiFans.PL
procekms89
Posty: 73
Rejestracja: czw cze 28, 2018 4:21 am

czw cze 27, 2019 6:16 am

Mam problem z harmonogramami. Akcja wykonywana jest na grupie kanałów, gdy "Pokaż w urządzeniach klienckich" dla grupy kanałów jest wyłączone to harmonogram się nie wykonuje. Gdy grupa kanałów jest pokazana wtedy harmonogram się wykonuje.

To normalne czy coś zrobiłem nie tak?
Załączniki
2019-06-27 08_13_47-Harmonogram ID10 - SUPLA Cloud.jpg
2019-06-27 08_13_47-Harmonogram ID10 - SUPLA Cloud.jpg (13.89 KiB) Przejrzano 1146 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8702
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw cze 27, 2019 8:29 am

Nie powinno mieć to związku. Spróbuj utworzyć link bezpośredni dla ukrytej grupy i nim wysterować. Daj znać czy akcja się wykonuje.
procekms89
Posty: 73
Rejestracja: czw cze 28, 2018 4:21 am

pt cze 28, 2019 5:00 am

pzygmunt pisze:
czw cze 27, 2019 8:29 am
Nie powinno mieć to związku. Spróbuj utworzyć link bezpośredni dla ukrytej grupy i nim wysterować. Daj znać czy akcja się wykonuje.
gdy opcja "Pokaż w urządzeniach klienckich" jest włączona to link działa normalnie.
Ale gdy "Pokaż w urządzeniach klienckich" jest wyłączone to pojawia się błąd i nie działa.
Załączniki
2019-06-28 06_56_37-Link bezpośredni #2 - SUPLA Cloud.jpg
2019-06-28 06_56_37-Link bezpośredni #2 - SUPLA Cloud.jpg (3.74 KiB) Przejrzano 1096 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 8702
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt cze 28, 2019 8:03 am

Krzychup
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 26, 2019 8:23 pm

wt lut 18, 2020 9:34 pm

Ustawiłem działanie harmonogramu do 14 lutego. Wykonał się, teraz jest wyłączony - nie mogę go włączyć i zmienić daty końca.
Muszę go usunąć i stworzyć od nowa?
Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1833
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Rybna

śr lut 19, 2020 3:53 pm

Najpierw zmień datę końca (w edycji), potem go włącz
Krzychup
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 26, 2019 8:23 pm

śr lut 19, 2020 4:47 pm

Dzięki, a ja usilnie starałem się włączyć harmonogram, aby go potem modyfikować...
mihu
Posty: 146
Rejestracja: śr lut 28, 2018 6:00 pm

czw mar 19, 2020 2:54 pm

ustawiłem na godzinę codziennie koledzę hormonogram rolet otwierania od tygodnia utworzona grupa 6 rolet 123456 salon na 6:10 to rolety co drugi dzień otwierały się dobrze a co drugi dzień otwierały sie i za chwilę zamykały


server svr9.supla.org


u mnie w domu hormonogramy są ok i też mam na svr9.supla.org
gdzie zgłosić problem
Załączniki
Adnotacja 2020-03-19 160423.jpg
Adnotacja 2020-03-19 160423.jpg (75.8 KiB) Przejrzano 347 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „CLOUD”