Harmonogramy

Awatar użytkownika
fracz
Posty: 1665
Rejestracja: pt paź 28, 2016 10:56 pm
Lokalizacja: Rybna

pt lut 15, 2019 8:12 pm

Kiedy ja na prawdę taką mam. To bardzo pomaga przy implementacji bo upewniam się że wszędzie ustawienia użytkownika są wzięte pod uwagę.

Ech, chciej być profesjonalny.
Awatar użytkownika
Lector
Posty: 471
Rejestracja: pt lis 17, 2017 2:26 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

pn maja 27, 2019 8:00 am

Ostatnio przeglądałem swoje harmonogramy bo zauważyłem jeden problem, po mojej stronie złą godzinę ustawiłem :P

Ale wpadło mi przy okazji coś w oko.
A chodzi o czasy wykonanych i zaplanowanych na stronie harmonogramu.
Screenshot_2019-05-27 Harmonogram ID1296 - SUPLA Cloud.png
Screenshot_2019-05-27 Harmonogram ID1296 - SUPLA Cloud.png (18.41 KiB) Przejrzano 595 razy
Jak dla mnie powiększaną czcionką powinien być ostatnio wykonany i ewentualnie pierwszy zaplanowany.
W tej chwili jest pierwszy wykonany z trzech.
A i może przydałby się nagłówek "Zaplanowane"?
procekms89
Posty: 72
Rejestracja: czw cze 28, 2018 4:21 am

czw cze 27, 2019 6:16 am

Mam problem z harmonogramami. Akcja wykonywana jest na grupie kanałów, gdy "Pokaż w urządzeniach klienckich" dla grupy kanałów jest wyłączone to harmonogram się nie wykonuje. Gdy grupa kanałów jest pokazana wtedy harmonogram się wykonuje.

To normalne czy coś zrobiłem nie tak?
Załączniki
2019-06-27 08_13_47-Harmonogram ID10 - SUPLA Cloud.jpg
2019-06-27 08_13_47-Harmonogram ID10 - SUPLA Cloud.jpg (13.89 KiB) Przejrzano 506 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7357
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

czw cze 27, 2019 8:29 am

Nie powinno mieć to związku. Spróbuj utworzyć link bezpośredni dla ukrytej grupy i nim wysterować. Daj znać czy akcja się wykonuje.
procekms89
Posty: 72
Rejestracja: czw cze 28, 2018 4:21 am

pt cze 28, 2019 5:00 am

pzygmunt pisze:
czw cze 27, 2019 8:29 am
Nie powinno mieć to związku. Spróbuj utworzyć link bezpośredni dla ukrytej grupy i nim wysterować. Daj znać czy akcja się wykonuje.
gdy opcja "Pokaż w urządzeniach klienckich" jest włączona to link działa normalnie.
Ale gdy "Pokaż w urządzeniach klienckich" jest wyłączone to pojawia się błąd i nie działa.
Załączniki
2019-06-28 06_56_37-Link bezpośredni #2 - SUPLA Cloud.jpg
2019-06-28 06_56_37-Link bezpośredni #2 - SUPLA Cloud.jpg (3.74 KiB) Przejrzano 456 razy
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 7357
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontaktowanie:

pt cze 28, 2019 8:03 am

ODPOWIEDZ