Zapraszamy do testowania kolejnego wydania Supli. W tym wydaniu dużo zmian w kodzie, więc prośba o czujność, czy gdzieś się coś nieplanowanego nie wysypało. A nowa wersja nadchodzi z:
- Wsparciem dla kanału pomiarowego ogólnego przeznaczenia (KPOP).
- Wsparciem dla kanału licznikowego ogólnego przeznaczenia (KLOP).
- Historią powiadomień.
- Poprawionym wykrywaniem restartu licznika w pobranych już danych. Czyli jeżeli mieliście w historii jakiegoś licznika duży pik związany z resetem historii to powinien on zniknąć w tej wersji. Niestety w przypadku takiego kanału konieczne będzie ponowne pobranie jego historii.
Edit (27.02)
- Poprawkami ekranu dodawania urządzeń, tak aby zawsze wszystkie informacje na ekranach były widoczne i czytelne dla użytkownika.
- Nowym parametrem w ustawieniach, który pozwoli kontrolować, czy w dolnych tabach (jak np na stronie głównej kanały, grupy i sceny) mają się wyświetlać labelki czy nie.
- Informacją dla pustych list kanałów, grup i scen. W takim wypadku zostanie wyświetlona informacja o pustej liście z przyciskiem kierującym w miejsce gdzie można ją zapełnić (dla kanałów będzie to przycisk dodaj urządzenie rozpoczynający proces dodawania urządzenia, dla grup i scen przycisk odsyłający do cloud)
- Poprawioną lista urządzeń pod względem wydajności. Miganie ikonek, które było zauważalne po otwarciu aplikacji powinno już nie występować.
KPOP i KLOP można testować aktualnie tylko beta-cloud.supla.org. Podobnie z powiadomieniami - aktualnie tylko powiadomienia wysłane z serwera beta będą się zapisywać w aplikacji gdy będzie ona zamknięta. Dla pozostałych serwerów zmieni się to dopiero po ich aktualizacji.
Jeśli chodzi o KPOP i KLOP po stronie urządzenia to więcej informacji możecie zasięgnąć tutaj: viewtopic.php?t=14698
Link do aplikacji dla Android: https://drive.google.com/file/d/1LDvFV3 ... drive_link
iOS: viewtopic.php?t=14901
Wersja 24.02 - KLOP i KPOP
-
- Posts: 440
- Joined: Fri Dec 11, 2020 8:40 pm
- Location: Czastary
Last edited by mipolansk on Tue Feb 27, 2024 1:23 pm, edited 2 times in total.
-
- Posts: 1217
- Joined: Thu Sep 02, 2021 1:06 pm
Zaktualizowałem, apka się otwiera, wyświetla logo Supli i się zamyka. I tak w kółko
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
-
- Posts: 1705
- Joined: Fri Nov 17, 2017 2:26 pm
- Location: Poznań
U mnie się uruchamia poprawnie.
Niespełniony automatyk.
https://www.youtube.com/@3D_Lamp.Photos
https://www.youtube.com/@3D_Lamp.Photos
-
- Posts: 1217
- Joined: Thu Sep 02, 2021 1:06 pm
U mnie pomogła reinstalka aplikacji
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
-
- Posts: 440
- Joined: Fri Dec 11, 2020 8:40 pm
- Location: Czastary
Najszybszym rozwiązaniem będzie wyczyszczenie danych aplikacji/nowa instalacja. Super by było, gdyby się udało wysłać ten błąd do Google Play.robertklepacki94 wrote: Thu Feb 15, 2024 9:26 pm Zaktualizowałem, apka się otwiera, wyświetla logo Supli i się zamyka. I tak w kółko
-
- Posts: 1217
- Joined: Thu Sep 02, 2021 1:06 pm
Nie pokazał się żaden błąd, a jedynie informacja żeby poczekać na naprawę aplikacji ze strony developera.mipolansk wrote: Thu Feb 15, 2024 9:48 pmNajszybszym rozwiązaniem będzie wyczyszczenie danych aplikacji/nowa instalacja. Super by było, gdyby się udało wysłać ten błąd do Google Play.robertklepacki94 wrote: Thu Feb 15, 2024 9:26 pm Zaktualizowałem, apka się otwiera, wyświetla logo Supli i się zamyka. I tak w kółko
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
-
- Posts: 305
- Joined: Sun Feb 18, 2018 3:54 pm
U mnie ten sam objaw. Na moment pojawia się ekran aplikacji z logo SUPLA i aplikacja zamyka się.robertklepacki94 wrote: Thu Feb 15, 2024 9:26 pm Zaktualizowałem, apka się otwiera, wyświetla logo Supli i się zamyka. I tak w kółko
Telefon Samsung Galaxy A40. Android 11.
Może powodem jest to, że mam w aplikacji 4 konta użytkowników?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 440
- Joined: Fri Dec 11, 2020 8:40 pm
- Location: Czastary
Taki błąd, że aplikacja ciągle na starcie się wyłącza jest spowodowany problemem z migracją danych. Jak już wystąpi to niestety konieczne jest wyczyszczenie danych aplikacji / nowa instalacja. Ja próbuję go rozpracować. Niedługo pojawi się poprawka, która powinna zminimalizować problem.
-
- Posts: 440
- Joined: Fri Dec 11, 2020 8:40 pm
- Location: Czastary
Błąd został poprawiony, także kolejne instalacje nie powinny sprawiać problemów