Hej, dziś od 9 do 11 nie miałem dostępu do SUPLI.
Moduł WiFi mówił mi, że urządzenie jest rozłączone.
Mam tylko 1 urządzenie w 1 lokalizacji, więc ciężko mi było sprawdzić czy to tylko u mnie
Czy nie ma nigdzie statusu SUPLI? Przydałaby się jakaś stronka, bo wygląda na to, że to nie była wina po mojej stronie, a zmarnowałem już czas na zamartwianie się i rozpoczęcie diagnozy
Status SUPLA (downtime)
-
- Posts: 1110
- Joined: Thu Sep 02, 2021 1:06 pm
Wystarczy zobaczyć czy twój serwer działa, czyli zalogowac się do cloud. Jeśli Cloud chodzi, problem jest raczej po twojej stronie.
Wziąłem udział w Supla Offline Party 2023
-
- Posts: 23
- Joined: Mon Sep 11, 2023 11:42 pm
Na Cloud się zalogowałem, bo to tam była informacja o rozłączonym urządzeniu.
Aktualnie znów nie działa... dziwne. Jak to diagnozować?
Aktualnie znów nie działa... dziwne. Jak to diagnozować?
-
- Posts: 599
- Joined: Sat Nov 05, 2022 7:52 am
- Location: Bielawa
Sprawdź pod ikonką "i" w aplikacji jaki zasięg ma urządzenie jeśli nie ma literki "i" wejdź ustawienia i włącz
-
- Posts: 19018
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Raczej Twój moduł nie ma połączenia z wifi lub internetem.
-
- Posts: 23
- Joined: Mon Sep 11, 2023 11:42 pm
Wygląda na to, że to rzeczywiście u mnie był problem.
Uznaję, że takim "statusem SUPLA" jest logowanie do cloud (czy da się zalogować, czy też nie).
Nie mam pojęcia czy to na jednym serwerze działa i czy niemożliwy jest przypadek, że moduł nie działa, a logowanie do cloud już tak, no ale chyba nie ma innego rozwiązania
Uznaję, że takim "statusem SUPLA" jest logowanie do cloud (czy da się zalogować, czy też nie).
Nie mam pojęcia czy to na jednym serwerze działa i czy niemożliwy jest przypadek, że moduł nie działa, a logowanie do cloud już tak, no ale chyba nie ma innego rozwiązania
-
- Posts: 19018
- Joined: Tue Jan 19, 2016 9:26 am
- Location: Paczków
Monitorujemy wszystkie serwery i wszystkie usługi, które na nich są uruchomione 24/7. Na dzień dzisiejszy cloud działa na 125 serwerach nie licząc backoffice. Może tak oczywiście być, że przez www można się zalogować, a do supla-server nie, ale to bardzo rzadkie przypadki i trwają kilka do kilkunastu minut. Generalnie poza pracami konserwacyjnymi i pojedynczymi incydentami awarie występują rzadko, a jeśli coś się dzieje to zwykle problem zgłasza więcej niż jedna osoba.